Trustpilot
Välj ditt språk
och land
bulgariska
tjeckiska
danska
tyska
grekiska
engelska
spanska
estniska
franska
italienska
litauiska
lettiska
nederländska
norska
polska
portugisiska
rumänska
slovakiska
slovenska
ukrainska

Utskick och leverans

Hurtig og effektiv levering

Expedition och leverans

Vi gör allt för att erbjuda dig den högsta servicenivån. På grund av de många olika produkter som erbjuds kan kostnaden och leveranstiden bero på den totala vikten av de beställda produkterna - deras mått och den valda betalningsmetoden.

Det faktiska fraktpriset visas varje gång på produktsidan och kommer att uppdateras när du lägger till fler produkter i din varukorg.


Avhämtning

Det är möjligt att hämta i vår butik ul. Budowlana 30, Lublin, Polen, mellan kl. 8.00 och 15.30. Avhämtning kostar 0 DKK.


AVSÄNDNING OCH LEVERANSTID

När vi har mottagit din beställning i vårt system kommer vi att informera dig via e-post om de beställda produkterna. Beställningen kommer att behandlas så snart vi har mottagit din betalning. Observera att betalning via banköverföring skickas inom 2 arbetsdagar.

Det tar 2-3 arbetsdagar att genomföra beställningen. Vi håller dig informerad via e-post om hur det går med hela beställningen och när paketet lämnar vårt lager kommer du att få information från oss med ett spårningsnummer för att spåra paketet.

När det gäller pallförsändelser kan förberedelsetiden ta 3-4 arbetsdagar, vilket vi också informerar dig om när du gör din beställning.


OBS: KONTROLLERA PAKETET VID MOTTAGANDET. I HÄNDELSE AV SKADA UNDER TRANSPORTEN, SKRIV EN SKADERAPPORT MED KURIREN OCH KONTAKTA VÅR KUNDTJÄNST.


PAKETSPÅRNING

Kunder med ett spårningsnummer kan själva kontrollera var de beställda varorna befinner sig genom att klicka på de länkar som finns (här länkar till spårning av de transportörer som levererar till oss) och kan få informationen direkt från den transportör som utför leveransen.

Genom att ange kollinumret i det relevanta fältet visas uppgifter om leveransdatum.


AD HÄNDER OM LEVERANSEN BLIR FÖRSENAD?

Det enklaste sättet är att kontakta det budföretag som du valde vid köptillfället och ange ditt spårningsnummer.

PostNord Privatpersoner: 8 - 18
Företag: 8 - 17
+46 771333310
GLS Privatpersoner: 7 - 17
Företag: 8 - 17
+46 771404046
Raben +48 46 814 82 20
DB Schenker Privatpersoner: 7 - 17
Företag: 8 - 17
+46 771404046
DHL +46 771400345

Du kan också kontakta vår kundtjänst på +46 842 002 023.


KOMMER KURIREN ATT RINGA MIG INNAN PAKETET LEVERERAS?

Ja, men det är bara kuriren som har en pallförsändelse som har en sådan skyldighet. När en kund beställer delar som ska skickas med paket är kuriren inte skyldig att göra det. Om kunden vill att kuriren ska ringa före leverans ska du skriva det i fältet "Anmärkningar till kuriren" när du lägger beställningen.


KAN JEG ÆNDRE LEVERINGSADRESSEN, NÅR PAKKEN ER PÅ VEJ?

I dette tilfælde skal du kontakte vores kundeservice så hurtigt som muligt.


Vilkår og betingelser for kurertjenester

pixel